روغن (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
روغن
کارگردانMassimiliano Mazzotta
Monica Assari
تهیه‌کنندهMassimiliano Mazzotta
راویMauro Negri
فیلم‌بردارFrancesco and M. Mazzotta
M. Sulis
تدوین‌گرMassimiliano Mazzotta
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۰۰۹ (۲۰۰۹)
مدت زمان
۷۶ min
کشورایتالیا

«روغن» (انگلیسی: Oil) فیلمی در ژانر مستند است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد.

درباره فیلم[ویرایش]

هنگام مسافرت، در تعطیلات، بسیاری از مردم به سرعت از شهرهایی مانند ساروچ عبور می کنند و برخی ممکن است ایده توقف و اقامت برای مدت کوتاهی در آنجا داشته باشند.

زندگی و کار در آنجا چگونه است؟

داشتن همسایه صنعتی با تأثیر زیست محیطی قوی، که به تعداد زیادی کارگر نیاز ندارد (به استثنای عملیات تعمیر و نگهداری متمرکز در دوره های خاصی از سال). تنفس 365 روز در سال آنچه از شعله همیشگی مشعل ها و از دودکش های متعدد بیرون می آید - دی اکسید کربن، اکسید نیتروژن، دی اکسید گوگرد، سولفید هیدروژن - که انتشار آن چند سالی است که توسط واحدهای کنترل مختلف کنترل می شود. مدیران: صنعت، شهرداری و ARPA در حال حاضر پس از واگذاری از استان کالیاری فعال نیستند.

از سال 2000، زباله های پالایشگاهی به عنوان منابعی در نظر گرفته شده اند که به انرژی های تجدید پذیر تبدیل شده اند (92/CIP 6). کارمندان گروه SARAS و POLIMERI EUROPA آموزش های کافی در مورد موضوع حفاظت و ایمنی در محل کار دریافت می کنند و یک طرح اضطراری داخلی کارآمد وجود دارد. کارکنان خارجی تازه استخدام شده دو ساعت آموزش می بینند و مستقیماً در محل کار بر اساس شغلی که باید انجام شود، آموزش می بینند. برای ساکنان ساروچ هیچ طرح ایمنی با دوره ها و آزمایش های تخلیه وجود ندارد.

در سال‌های اخیر با بازگشت به کشاورزی (محصولات گلخانه‌ای) و تمایل به راه‌اندازی مجدد صنعت توریست، چرخشی صورت گرفته است، فعالیت‌هایی که در طول سال‌ها به دلیل عدم وجود تضمین کامل، حوزه فعالیت خود را کاهش داده است.

ساکنان ساروچ خواستار تعطیلی پالایشگاه نیستند، بلکه برای دفاع از سلامتی کسانی که در داخل کار می کنند و کسانی که در خارج زندگی می کنند، تلاش میکنند و این چیزی است که این فیلم به آن می پردازد.[۱]

منابع[ویرایش]

https://www.cinemaitaliano.info/oililfilm

سایت رسمی فیلم http://www.oilfilm.it/